måndag 10 januari 2011

Med livet som insatts

I morse blänkte gångbanan förrädiskt när jag och Zingo skulle ge sig ut.
Så det var lite med livet som insats som vi traskade iväg.
Men vi kom helskinnade hem igen.

Förkylningen börjar gå åt rätt håll, än om huvudet känns tungt idag så är schemat fullbokat för dagen.
Ett besök på Ica för att panta tomflaskor och handla frimärken.
Köpa nya blommor.
Lösa ut en vinst på bingolotto.
Lämna tillbaka en tröja som inte var direkt smickrande
Och besöka skolan för en på skrift av ett papper som Csn ska ha.

Dessutom har jag ringt försäkringskassan då mitt bidrag inte kommit, vad hade hänt jo dom hade ju inte fått mitt nya banknummer så dom hade skickat det till min gamla bank, nu får jag vänta ytterligare 1 vecka på pengarna *suck* får nog ta på mig det själv, som inte läst papprerna ordentligt.

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar