söndag 23 januari 2011

Söndag


Japp då var det söndag och snart börjar en ny vecka, och säkert lite hårdare tempo i skolan, än om jag redan nu tycker det varit fullt upp och har skapat lite stress, men man kommer snart in i det och får det att funka med vardagen också.

Dessutom har jag nu ätit LCHF kost i 1 vecka, detta blev en prov vecka, då in vägningen uppskattades, men jag tror ändå jag prickade ganska rätt. Nästa vecka ser man kanske bättre, men dom säger man kan gå ner ganska mycket första veckan då kroppen ställer om sig och man förlorar mycket vatten. I alla fall visade vägningen och måtten att jag gått ner -4 kg, tappat 2 cm i midjan och 4 cm på höft/stuss....

Har haft rätt ont i huvudet, känt mig yr och haft dåligt sömn, men sådana effekter får man räkna med då kroppen ställer om sig att inte äta så mycket kolhydrater....
Skriver ner det jag äter och motionerar i matdagboken, en sida jag verkligen kan rekommendera


Ska sätta mig ner och skriva en önskelista snart, då jag fyller år om 3 veckor.
Annars blir det en lugn dag här, med TV tittande (skidor) och lite läsande i skol böckerna.


Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar