onsdag 11 januari 2012

I går fick kroppen sig en omgång



Trots att handen känts så där efter träffen med lyktstolpen och fallet på morgonen så gick jag och fick information om TRÄNA gymmet jag ska börja på, en av ägarna övertalade mig att komma och testa ett pass redan samma kväll, efter att inte ha tränat aktivt på 2 år så kändes det så där innan jag skulle gå, dessutom helt ensam på nytt ställe utan någon som kunde stötta mig..
Passet heter: 3-2-1 = Det är byggt på ett 3-2-1 system vilket innebär 3 min styrka, 2 min kondition
och 1 min mage. Och visst mina knäproblem samt orörligheten i höger axel gjorde sig påminda, men jag körde på så gott jag kunde och visst blev jag svettig....
I morgon ska jag köra ett pass som heter: Piloxing = Pilates och boxning kombinerat i ett pass. Boxningen utförs med viktplattor för att göra passet mer intensivt och tona armarna. Pilatesbiten är främst arbete med mage och balans. På fredag har jag genomgång med instruktör i gymmet och efter den så blir det ett pass: Tabata = Ett Japanskt intervall pass som bygger på 8 övningar där man jobbar intensivt i 20sek och vilar i 10sek mellan varje övning. Passar alla.

NU E JAG PÅ G

Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar