söndag 29 januari 2012

Det har varit lite glest mellan inläggen


Det har varit tyst som det brukar bli här ibland, jag älskar ju att skriva, men glömmer bort bloggandet i mellan åt, när så mycket annat i livet går före eller är mer fokus på....
Jag har väl känt att jag tappat fotfästet lite, den där gnistan lyser inte lika starkt just nu...
Det har varit nya ämnen i skolan, jag har hoppat in och jobbat på veckorna och mer tid skulle jag behövt lägga på skolan (att läsa vissa ämnen hemma), men fokuset har inte funnits......
Jag hoppas jag snart hittar den åter....
Men så är det i mellan åt, livet känns lite tuffare, jobbigare, mörkare och tristare...
I fredags jobbade jag, annars har helgen varit lugn och gått i ledighetens tecken, dock var jag lite risig i mitt inre i lördags så därför blev inte mycket gjort...

Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar