tisdag 20 december 2011

Har jag vaknat eller inte?


Enormt trött nu på morgonen, sov lite illa i natt, låg vaken där vid 01.00 snåret...
Har dessutom klivit uppe extra tidigt idag då dom ringde från min praktikplats igår och undrade om jag inte kunde hoppa in på förmiddagen då dom hade kris....
SÅ KLART man ställer upp skolan börjar ju inte förrän 12.30..
Men nu känner jag mig lite nervös, väglaget är väl så där, ny bil jag aldrig kört samt åka till ett ställe jag aldrig varit 5 mil bort från oss.....

Nu blir det i alla fall en stor kopp kaffe för att vakna samt för min hals, mår inge vidare i den..

Maria


2 kommentarer:

  1. Puss å kram! Jag är dålig på att uppdatera min blogg, men är iaf inne och läser din då och då :) hoppas ni får en underbar jul och nyår! Saknar dig! Stor julkram!!!

    SvaraRadera
  2. Ja jag brukar vara inne lite nu och då och kolla om du skrivit något nytt =)
    GOD JUL och GOTT NYTT ÅR gumman
    SAKNAR DIG!!

    SvaraRadera