torsdag 22 december 2011

Dan före dan före dopparedagen


Japp då börjar vi närma oss julafton med raska steg...
Efter en natt då jag låg vaken några timmar känner jag mig väl inte super pigg idag, har dock med mammas stora hjälp städat här hemma, renbäddat sängen och snart ska julgardinerna upp...Själv får jag sätta mig ner och vila mellan varven då jag är alldelens tät i bröstet och tung i skallen..

Måste dock ut en liten stund sedan och fixa lite saker, men efter det så blir det nog sängen och vila lite...Än så länge ligger snön kvar där ute, men dom har ju lovat mildare väder så jag antar att jag får fira min julafton med grön gräsmatta..morr morr
Sådana gånger längtar man upp till Norrland och släkten...
SAKNAR ER ALLA!!!!!!!

Vad har ni för er där ute en dag som denna??

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar