måndag 26 december 2011

Här händer det inte mycket



Nä det e rätt lugnt och stilla här hemma...
Det är inte många knop som görs..
En skön uppfriskande morgon promenad som behövdes efter allt korvstoppande, man börjar känna sig som Barba mamma, man liksom vaggar sig fram och blir andfådd bara av att gå lite fort eller uppför en backe...
Lunch promenaden tog älsklingen, jag och mamma hämtade hennes bil och sedan ett snabbt ärende på ICA...

På eftermiddagen har vi alla sovit en stund och kvällspromenaden med Zingo traskade vi alla  iväg, lite nederbörd från himlen gjorde att både jag och zingo fick testa våra nya regnkläder, mina var jätte sköna och Zingo var jätte söt i sin  röda HURTA overall, och jätte skönt att slippa en skitig och blöt vovve......

Nu alldelens nyss såg vi min julklapps dvd "Bridesmaides"....super rolig och klart värd att se....

I morgon blir det jobb för mig, samt på torsdag och fredag, hade turen att dom ringde från min praktikplats och undrade om inte jag kunde hoppa in och jobba, känns lite nervös då man bara är två personal och att jag själv ska jobba mellan 16.00 till 21.30

MARIA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar