söndag 18 december 2011

Vad sjutton sysslar jag med?



Skam på torra land, det borde va straff att inte skriva och uppdatera mina underbara läsare på så lång tid som över en månad här på bloggen....
Jag måste erkänna, har inte funnits inspiration, efter att jag mått dåligt av skolan och mina höga krav på mig själv har jag helt inte orkat med så mycket i mitt liv.
Så jag hoppas ni finns kvar....

I skolan har press och stress rått en längre tid, då jag kräver rätt mycket av mig själv och vill ha så höga betyg man kan har det också lett till att hälsan tagit stryk, problem med magen, huvudvärk, förkylningssymtom som kommit och gått, dålig sömn på nätterna och dessutom har jag inte mått bra i själen....

Men jag hoppas det vänder en stund nu när vi snart går på lov några veckor och jag har chans att ladda batterierna, tänka på mig själv och alla runt mig som stöttar mig och ställer upp....

Bara en bokrecension i morgon och två korta inlämningsuppgifter (svara på frågor) som ska in till på onsdag...Och samma dag kommer min underbara mamma hit till oss och stannar till nyår...YEEEEEEEEEEEEAAAAAAA!!!

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar