tisdag 24 maj 2011

VARNING!!!

Nu e jag så jäkla förbannad att jag håller på att gå upp i atomer...
För en tid sedan stod två unga killar (försäljare) utanför våran Ica affär, jag försökte hålla mig undan för jag förstod att dom skulle försöka kränga på mig något, men så klart fick dom mig i sitt garn.
Snack om pensionsparande, skulle inte kosta något att få information till mail, men om man skulle välja att lyda deras råd utgick en kostnad, bra tänkte jag, då behöver jag ju bara tänka på att inte öppna mailen för att få bort dom från min rygg. Lyd mitt råd gå aldrig på sådant, säg NEJ, skit i om du är oförskämd!
Utan att ha fått något mail eller annat papper av dom damp idag ner en faktura på 945:- för tjänster.
Va FAN tänkte jag och ringde upp, då säger personen ja men det stod på papperet att det kostade när du skrev på, japp jag såg det och påpekade det då jag skrev på, men personen för deras företag sa att det kostade bara om man sedan tackade ja på mailen.... Bra försäljnings teknik att föra folk bakom ljuset...
Personen på telefonen sa att jag var tvungen att fylla i ett papper och så vidare, jag stod på mig och mer förbannad blev jag, ok jag tar bort den då och så klick la han bara på. Blir intressant och se om han nu gjorde det, har inte fått svar på mina mail, och vill ju inte få en betalningsanmärkning för detta...
Lockas alltså inte av dessa informatörer för företaget
 SVENSK  FONDANALYS AB

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar