tisdag 24 maj 2011

God morgon

I dag fick jag sova enda till 7.00, super skönt, och skolan börjar inte förrän 9.30
Därför slapp jag och Zingo också det värsta regnet, vi hade turen med oss hela promenaden att det var uppehåll.
Kort dag i skolan, start med etik, håltimme mellan 11-12.30 och sedan människan socialt och kulturellt till 14.00.

Förändringar kommer ske idag, efter att mitt hår fått växa fritt sedan december då jag sist klippte mig har jag i dag tid för klippning. Kommer säkert kännas rätt konstigt efteråt, det brukar kännas så kort. Men efter ett tag vänjer man sig med det också, det positiva är ju att det blir så lätt skött och jag slipper tvätta det varje morgon för att våga visa mig offentligt. Dessutom ska jag sedan när jag kommer hem, bleka en slinga i luggen, färga det resterande håret svart och sedan lägga in rosa i den blekta slingan.

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar