tisdag 10 maj 2011

Häckar framför våran tv


Efter ett eftermiddag och kvällspass på min APU plats sitter jag nu här min laptop medans musiken från Eurovision Song Contest strömmar ut i rummet. Antar jag kommer vara väldigt trött i morgon, men som sagt det är bara att bita i det sura äpplet, slager nörd som jag är så kan jag helt enkelt inte missa detta. I morgon är en hemsk dag, jag ska nämligen dra ut en av dom två visdomständer jag har kvar i min mun, aj aj aj säger jag bara, blir nog flytande kost efter det (ja på kvällen alltså) Annars händer inget speciellt här, livet rullar på. Har tre dagar kvar på min APU plats, till helgen blir det att börja skriva på arbetet vi fick före vi gick ut på APU som ska vara klart den 25 maj. Blir det fint väder i helgen så ska jag ha en date med solstolen tänkte jag.

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar