lördag 7 maj 2011

Vad händer?


Haft en paus från bloggandet, inte varit speciellt motiverad.
Fullt upp med praktik, 3 veckor är gjorda, en kvar innan det blir skolbänken igen för min del några veckor innan jag den 8 juni har skolavslutning, får förmodligen några veckor ledighet innan jag ska sommarjobba inom hemtjänsten igen.

I morse var det tänkt att jag skulle få sovmorgon, men som vanligt blev det ju inte så. Efter jag varit upp på toaletten 06.20 så vaknade hunden till liv och beslutade för att storma sängen och se till att vi inte somnade om. Läste tidningen, tog en kopp kaffe och efter det satte älsklingen och jag igång med att städa lägenheten, tvätta, renbädda sängen. Dessutom tog jag tag i något jag tänkt på länge, rensa avloppet i handfaten i badrummet där vattnet runnit undan väldigt dåligt. Jag säger bara BLÄÄÄÄÄ vad äckligt, men det blev bra efteråt. Annars en lugn dag med underbart väder att njuta av, i kväll drar vi till svärföräldrarna och grillar.
Vad ska ni hitta på?

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar