onsdag 27 oktober 2010

Min produktiva dag


Japp nu är magen mättad så nu gör jag ett nytt försök att få mina ord att fastna så att ni kära läsare ska ha något läsa.


Vaknade långt före tuppen i morse då telefonen ringde och väckte mig 06.00, direkt pigg kände jag mig inte, men efter en kall avrivning och en kopp kaffe så var jag redo för en ny dag full av aktiviteter.
Sprang ner i tvättstugan och laddade maskinerna, sedan upp och göra hunden redo, ner och stuva in han i bilen och köra till Tranemo Bilvårds Center för att lämna bilen för stor service.
Vi fick en lång och uppfriskande promenad hem, väl hemma så hängde jag den tvätt som var klar och laddade maskinen på nytt...


Nu har vi ätit frukost och Zingo ligger här i soffan brevid mig och myser.

Ska ner till tvättstugan på nytt och efter det tänkte jag ta mig en promenad till Ica och handla lite. Kan ju inte ha helt tomt i kylskåpet då mamma kommer på besök i morgon, än om vi nu flyttar på fredag.
Ska hämta bilen senare idag, fortsätta med att packa ner porslinet i köket som är kvar och sedan blir det jobb 16.00 till 21.15

Vad ska ni göra idag?

Maria

3 kommentarer:

  1. Oj det var verkligen full fart ifrån start! Hoppas att dagen blir jätte bra hur som helst! =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Saknar dig med Maria! Det var längesen nu! Idag har vi varit på Öppna förskolan för första gången. Det var jättemysigt, så dit ska vi fler gånger! Ikväll när Stevie kommer hem så ska jag ta mig lite ensamtid å åka in till stan å gå lite i affärer. Ska bli skönt! :) Puss å Kram!

    SvaraRadera
  3. Hoppas flytten går bra & lycka till i NYA lägenheten!! puss o kram !!

    SvaraRadera