fredag 1 oktober 2010

Blääääääää

Just nu mår Maria inte så bra, en hel del saker har hopat sig och den högen har nu blivit för tung att bära....
Kroppen säger ifrån, ork finns inte, depån är tom.

Vårt boende, husplaner som känns långt borta, samtal med banken, mage som krånglar och som gjort att jag inte får sova ordentligt, är uppsvullen och gör ont varenda gång den får mat. Längtan efter barn., brottas med min vikt.
Och så en annan sak som jag inte vill skriva om här.

När jag kommer in i en sådan här fas så ger jag bara upp, orkar inte kämpa...
Tur jag har en älskling som förstår mig och stöttar mig så gott han kan, är nog inget vidare trevligt sällskap just nu!

Maria

3 kommentarer:

  1. det är inte lätt när allt hopar sig och man inte ser någon ljusning, försök och ta ensak i sänder, tag kontakt angående dina magproblem så kanske du kan släppa ett problem, mamma stöttar dig, om du behöver prata så ring.
    Många pussar och kramar, jag älskar dig

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet men allt hopar sig och i stället för att lösa varje problem, ja försöka.
    Så ger jag up då krafter saknas...

    Det brukar fixa till sig i slutändan..
    Älskar dig med mamma och såklart jag ringer när jag vill prata..PUSS

    SvaraRadera
  3. Fingumman!
    TA och varva ner en smula och ta hand om dig så gott det går. Förhoppningsvis vänder det till det bättre fortare än du anar. Har du kollat magen? Du kanske inte tål gluten eller laktos? Hoppas du snart blir bättre på alla plan.

    Kramar!!

    SvaraRadera