fredag 28 augusti 2009

Vänner

Man ska komma ihåg sina vänner och inte ta dom för givna, vänskap måste odlas och ges näring åt för att överleva....
Jag tycker det är viktigt att visa att mina vänner betyder mycket för mig, med omtanke, en kram, två lyssnande öron, varför inte en gåva eller en axel att gråta ut över.....

Sedan finns den där gammla, goda och trogna vänskapen som man oftast sår frön till redan i lågstadiet...Jag har en sådan kompis, en rikitgt nära vän som jag kännt sedan jag var 6 år. Visst vi hör inte av varandra så ofta, vi träffas kanske en gång om året. Men när vi ses så är det precis som det var igår, ungefär som tiden stått stilla....
Sådan vänskap ska man vara rädd om, den växer inte på träd...
Man kan ha många vänner, som bara känner en så där, man umgås med dom ibland och så finns den där nära vänskapen som är oersättlig...

Jag ÄLSKAR mina vänner, ni e mitt allt!!

2 kommentarer:

  1. Puss på dig gumman! Du betyder massor för mig med!!! Synd att vi bor så långt ifrån varann för precis som du säger så är det svårt att ersätta gamla vänner som man har så många minnen med. Det är skönt att umgås med någon som man kan var sig själv med till 100 %.

    Jag vill passa på att peppa dig i din träning. Jag var själv och köpte årskort (optimist som man är) på badhuset där jag tänkt köra div pass. Så nu jäklar finns det ingen återvändo. Tänk vad smala och vältränade vi kommer att vara nästa gång vi ses )=

    Massor av kramar till dig så hörs vi snart!
    //Linda

    SvaraRadera
  2. Puss gumman, var faktiskt dig jag beskrev i min text..
    Saknar dig enormt mycket ska du veta..
    Du finns ständigt i mina tankar fast jag är dålig på att höra av mig...

    SÅKLART vi ska bli smal, snygga e vi ju redan ;)

    Kram

    SvaraRadera