måndag 24 augusti 2009

Fan vad kuligt


I lördags var det så dax för S-festen som jag planerat och sett fram emot i en hel vecka...
Det måste ni hålla med om att när det gäller maskerad så är det ju all planering som är halva nöjet.....
Min kompis Pernilla fixade med kräftor, västerbottenspaj, baguetter och jag tog med mig saffrans aioli...

Vi åkte först till ett gulligt litet torp vid 17.30 tiden och där började vi våra förberedelser med kläderna och drack lite...Vi var 8 stycken som sedan genade över åkern för att komma dit vi skulle...
På festen var vi nog ca: 60 pers, mat avnjöts, dans, liveband och god dryck..
03.00 gick vi alla lite mer runda under fötterna denna gången...Både jag och kille vurpade rejält...
Vid 04.00 så kom vi i säng, låg dock och surrade till några timmar efteråt...
Blev inte direkt mycke med sömn, men vad gör det då man har så jäkla kul...

Jag var föresten utklädd till sexig sjörövar tjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar