lördag 20 juni 2009

Vilken midsommarafton


Efter att ha blivit inbjuden på midsommarfesten redan på en fest runt jul/nyår av en ny vän med den klingande namnet Carl-Johan så kom dagen DET tillslut...
Vi höll till i ett litet samhälle bara några kilometer från där jag bor, vid 15.00 drog festandet igång, långbord ute (trots risk för nederbörd, som också kom av och till) många hade med sig mat att avnjuta tillsammans, sedan blev det mingling för att senare på kvällskvisten starta grillen för lite nattamat.... Jag tror vi blev över 40 stycken, svårt att säga då en del kom och en del stack.
Klockan 03.00 eller var det 04.00 så trillade jag in i mitt tält, medans dom andra sov i huset och på logen.
En underbar kväll jag inte kommer att glömma......
Denna dagen har varit lugn, stannade till 13.30 låg jag vet inte hur många timmar och stekte mig i solen....
Nu blir set sängen...trööööött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar