fredag 26 juni 2009

Chokladbrun och tjock

Mmmmmm nästan så jag vill äta upp mig själv.....ser riktigt god och aptitlig ut.
Nä jag har inte blivit knäpp, ja inte mer än vanligt i alla fall, utan min kropp har förvandlats från att vara blek & fet till att vara chokladbrun och fet, det är jäklar i mig inte illa...
Och så mycket mer attraktiv man känner sig, blir bra med tanke vad jag har framför mig..
I morgon tar jag paus ifrån solen, och ska i stället ägna mig åt lite shopping. Jag är i stort behov av lite nya kläder och då speciellt en bikini då bada i trosor och bh går på avskild plats med inte på en STOR badstrand....Fast hur ska en tjockis som jag hitta kläder? Inte det lättaste direkt och dessutom är dom ju ofta så fruktansvärt omorderna, fula färger, STORA mönster och osmickrande skärningar...
Alltså ni som gör kläder borde skärpa er, bara för att man e tjock eller fet så vill man känna sig attraktiv och inte behöva gå runt i tält......
Återkomme i morgon med uppdatering på klädfronten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar