lördag 27 juni 2009

INKÖP

Ja ni kanske inte tror det är sant, för jag höll själv inte på att tro det, men jag hittade faktiskt lite kläder att inhandla då jag var på stan med mamma idag....


En axelbandslös klänning från GinaTricot, jag brukar sällan klä mig i annat än svart och absolut inte i mönstrat, men den satt så bra så jag tänkte jag får göra ett undantag.



Jag hade tänkt köpa en tankini, men då jag inte gillade varken modell eller mönster och kroppen syns lika väl under dom (bara inte huden) så valde jag tillslut denna bikini från Lindex, inte direkt mina färger eller mönster, men den var jäkligt snygg på nu när jag e brun och då utbudet inte är så stort fick det bli den.

2 kommentarer:

  1. verkligen en jättesöt klänning gumman. särskillt till din bruna kropp ju *L*

    Linda
    www.metrobloggen.se/AIP

    SvaraRadera
  2. Thanks darling =)
    Känns lite konstigt att inköpa en sådan mönstrad, men mamma tvingade mig *flinar*
    Kul att du äntligen kan komentera..

    SvaraRadera