måndag 31 december 2012

Då var det sista dagen på detta året

 
Om några timmar är det dax att säga farväl till 2012 och välkomna in året 2013, vi lägger det gamla bakom oss, med ryggsäcken fylld av nya erfarenheter både positiva och negativa.
 
För mig personligen har livet varit tufft detta året och jag har fått lära mig att hantera och tackla nya saker som jag kanske helst hade varit utan, men som sagt man får inte alltid välja.
 
Nu ser jag i stället fram mot ett nytt år och massor med oskrivna blad att fylla med upplevelser och nya erfarenheter som ska berika mitt liv och forma mig ytterligare som person.
 
Här hemma har vi fortfarande besök av mamma och Selma så vi firar Ny år tillsammans här hemma hos oss eftersom vi har en skotträdd hund här hemma.
 
Det bjuds på en tre rätters meny
Förrätt: Toast Skagen
Huvudrätt: Oxfilé, sås och potatis samt sallad.
Efterrätt: Pannacotta med passionsfrukts topp
 
Så Gott Nytt år alla läsare!!!
 
Maria
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar