söndag 9 december 2012

Bluebox, siten där du kan hitta allt när det kommer till prylar och presenter

Jag skulle vilja ge er kära läsare ett super bra tips så här i juletider.
Ni har säkert precis som jag inte gjort klart era julklappsinköp och säkert pågrund av någon som du inte kan komma på vad du ska köpa till.
Då vill jag tipsa om en site som jag använt mig av flera gånger och som jag rekommenderar då dom har många olika produkter samt snabb leverans.
Vill man finns hjälp med paket inslagning för en liten slant.
 
Så vad sitter ni kvar här för, in och kolla in sidan nu:
 
Här nedan kommer några tips på produkter som finns på bluebox sida!!!!
 
Liten julsäck med massa läckerheter, kan jag varmt rekomendera då min sambo gav en till min mamma för någon jul sedan, finns i 2 storlekar till.
199:-
 
Pappershållare i tuff design, bra julklapp till den trendiga.
399:-
 
Gasbrännare och bryléformar är en perfekt julklapp till den som har det mesta.
från 285:-
 
Äggklocka perfekt färg klick i köket.
69:-
 
Dekoreringsset innehållande spritspåse och 8 olika munstycken.
129:-
 
Vinluftare en bra julklapp till vinkännaren som kanske har det mesta i tillbehör, men inte denna.
249:-
 
Nagellack ett helt set med 5 olika lack, som både har pensel och penna i korken vilket gör det lättare att designa riktigt snygga och proffsiga naglar, det finns även andra färger, samt andra set med pärlor och annat som man kan pryda naglarna med.
Något som jag gärna skulle vilka ha i julklapp!
119:-
 
Hudvårdsset fyllt med lyxiga produkter, en jätte bra gåva till tjej, sambo, fru, mamma eller svärmor.
175:-
 
Presentask till den där speciella mannen i ditt liv, med pepprig maskulin doft.
185:-
 
Tofflor perfekta till personen som ofta fryser om fötterna, lätta att värma i microvågsugnen.
289:-
 
Mjukis i form av en pepparkaksgubbe, något för barnet som har det mesta men säkerligen inte denna. Finns i två storlekar.
Liten 49:- Stor 99:-
 
Kryddkar i två olika varianter, antingen med djur eller växter.
Kryddan du fyller karet med blir en snygg botten till djuret eller växten.
249:-
 
Ja det var lite tips från mig, hoppas ni kollar in bluebox nu.
Är ni intresserad av produkterna jag visat så klickar ni på den lila texten under varje bild så kommer du direkt till produkten:
 
Bluebox haröver 2000 artiklar på sitt lager så det finns mycket att välja bland.
Sidan är också uppdelad i olika kategorier så det är lätt att finna det man är ute efter!
 
OBS! Alla bilder på sidan är lånade ifrån bluebox sida
 
 
Maria
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar