lördag 6 augusti 2011

Vart har jag tagit vägen?

Ja någon vidare aktivitet kan jag ju inte säga att jag haft på min blogg, dels har jag haft semester.
Dessutom kan man väl säga att jag tappat sugen i mitt skrivande lite då det sällan är någon som kommenterar mina inlägg. Lite respons är ju alltid kul och får mig att då brinna för skrivandet, den lågan har slocknat lite.
2 veckors semester försvann i ett nafs, veckan i Umeå var underbar men gick alldelens för snabbt, som alltid när man är hemma och hälsar på.
SAKNAR ER ALLA!
Efter vi kommit hem fick jag en låsning i skulderbladet och armen/rygg/nacke blev värre, jobbade dock 2 dagar och sedan sa kroppen nej. Så jag fick helt enkelt sjukanmäla mig, något som är trist, men man måste som sagt tänka på sig själv i mellan åt. På måndag hoppas jag kunna jobba igen, ska i alla fall till kiropraktor, samt till frisören för en välbehövlig klippning innan skolan börjar.

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar