söndag 7 augusti 2011

Blää


Så jäkla trött, det blev en konstig natt efter jag hämtat hem älsklingen, han kunde inte somna och inte jag heller så jag satt uppe till 01.15, men somnade nog inte förrän 02.00 då jag inte fick direkt mycket plats i våran säng. Totalt 4 timmars sömn, ont i kroppen och allmänt irriterad känns inte alls detta som en toppen dag. Har försökt sova, men väcktes av jobbet som undrade om jag skulle jobba i morgon, vilket jag hoppas jag kan, men man vet ju aldrig hur jag kommer känna mig efter jag varit hos kiropraktorn.
Nu är sängen ledig, så nu tänkte jag lägga mig där och se om jag kan sova lite, dagen är ju ändå förstörd känns det som då jag inte orkat göra något alls.

Maria

2 kommentarer:

  1. ja det finns sådana dagar, då är det bara att lägga den bakom sig och hoppas att nästa dag bara kan bli bättre.
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Ja det är väl tur man har dom dåliga dagarna som man uppskattar dom bra!
    Kram

    SvaraRadera