söndag 3 april 2011

Jag är inte riktigt närvarande idag

Nä för jag sitter med min näsa i böcker och med stirrande ögon på min dataskärm, samtidigt som mina fingrar dansar någon slags dans över tangentbordets små fyrkantiga knappar. Har suttit med en fallbeskrivning i Medicinsk grundkurs angående andning och cirkulation sedan 10.00 i morse och två frågor med svar och utläggning är fortfarande kvar. men jag har gett mig sjutton på att arbetet bara ska vara klart i kväll, och helt innan mina favorit program börjar på tv. Så jag kan i början av veckan sätta mig med den sista av 3 uppgifter vi fick för den ska nämligen vara inne på fredag *suck* Men som man bäddar får man ligga och jag hade kunnat börja betydligt tidigare och lust hade infunnit sig..... Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar