lördag 2 april 2011

God morgon


Min sovmorgon blev inte direkt någon sådan, sambon klev upp tidigt med hunden och det var ju bra, men jag kunde inte somna om, låg dock och vräkte ut mig i sängen (så skönt att ändra ställning) När dom kom tillbaka och sambon kryp ner igen fick jag sluta breda ut mig, fortfarande vaken....Men någonstans i det hela så somnade jag om, dock inte så länge, för innan klockan slog 8.00 var jag upp och med en jäkla värk i min dumma kropp.

Sitter nu vid min dator och tittar ut på ett disigt Tranemo, idag är det vårmarknad här och dom hade lovat upp mot 20 grader varmt och sol, men just nu känns väl det inte som det kommer infria sig...

Ååå nu ser jag kaffet är klart, då ska jag ta mig en kopp och njuta, sedan blir det god lördagsfrukost och efter det är tanken att jag ska sätta mig med mina arbeten till skolan....ETT MÅSTE!!!

Jo just det ett av mina beställa paket från Ellos kom i brevlådan igår, allt passade, och ett till med mina nya vårskor ligger på ICA och bara väntar på att jag ska hämta det...


Ha nu en riktigt bra dag alla där ute!

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar