torsdag 18 november 2010

Uppdatering


Måndagen var en STOR dag på många sätt...

Det blev en resa till Ullared med svärmor, jag tänkte vi valt en bra dag och tidpunkt då det var över 1 vecka till löning, men vad gör det då det är Ullared vi pratar om.

Vi anlände 10.30 då var nästan alla parkeringar upptagna, väl framme vid varuhuset så fick vi köa för att komma in. Väl inne fick man tränga sig fram för att komma fram med kundvagnen och nå hyllorna, fast efter några timmar lättade det upp lite.


Vi hade jätte kul jag och svärmor och med full vagn till kassan blev jag lite fattigare, tur det bara är 1 vecka till lön igen. Dessutom är dom flesta julklapparna nu inhandlade.

När jag kom hem fick jag en härlig överraskning, beskedet jag har väntat så länge på hade äntligen kommit.

Jag har kommit in på vårdutbildningen som jag har sökt till...YEEEAAAAA!!!!!!


Maria

1 kommentar: