tisdag 23 november 2010

Sjuk

Har haft förkylnings symptom några veckor men inget har velat bryta ut. I måndags gjorde det äntligen så (jag menar skönt att kanske bli av med skiten sedan)
Fick lov att jobba måndags kvällen ändå, tur det var få timmar för när jag kom hem var jag helt slut och huvudet kändes dubbelt så stort med en jäkla huvudvärk.
Tydligen har jag vad jag vet ingen feber, men sårig och ond hals med lite ret hosta och ont i öron, huvud och bi hål...
Så det går åt mycket te med honung, halstabletter, värktabletter och nässpray....

Bäddar ner mig igen.

Maria

1 kommentar:

  1. Hejsan,

    nu var det dags för en ny Hello Kitty tävling.

    Vi tänkte att ni kanske är intresserad av att vinna nu såhär inför jul?

    Ni hittar tävlingen här:
    http://www.hellokittyshoppen.se/ny-hello-kitty-tavling/

    Dessutom har vi ett nyhetsbrev till höger i vår butik, där vi skickar ut erbjudanden & nyheter.
    Vi kommer bland annat att ge fina erbjudande nu inför julen!

    Vänligen, Elin - Hellokittyshoppen.se

    SvaraRadera