söndag 2 september 2012

Fredagen den 31 augusti åkte jag för att shoppa i ULLARED

I fredags åkte jag till ULLARED, för att träffa min kompis Kicki som jag inte sett på över 2 år, blir lätt så när man har en hel del mil i mellan varandra. Sedan förändras ju också ständigt livet för en, men som sagt kompisar kommer vi alltid att vara det är jag helt säker på, än om det går ett tag mellan gångerna då vi träffas!
 
Det syns att nu när skolorna börjat att det är lite lågsäsong, inga köer, bara gå direkt till kassan!
 
Var bara tvungen att testa en sådan här Jumpsuit, såg ut som en jätte kondom och några smickrande former får man ju inte direkt, men den var super skön, samt varm.
 
Snitzel och en massor med b-sås, gott men det blev nästan för flottigt
 
Så här såg min kundvagn ut då vi var klara!!
 
Kickis kundvagn.......ahaaaaaa
 
 
Tack för en underbar dag min vän!!!!!
 
Maria
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar