söndag 16 september 2012

De e som de e just nu

Var ett tag sedan jag skrev, visst har det hänt saker i mitt liv, det har inte stått still!
Jag har bara inte orkat uppdatera här, tid har nog funnits, men kanske inte inspirationen!
 
Just nu har jag en dipp, var ett tag sedan nu faktiskt och det är ju skönt att veta...
Har ju börjat behandla min rygg och jag har haft rejäla smärtor (mest i mitt bäcken) sedan sista gången jag var där, dessutom har ångesten blossat upp och jag fick en rejäl dipp i fredags och symptomen sitter fortfarande i, än om dom har lugnat ner sig lite. Men jag har då tyvärr fått vara hemma på jobbet!
Men vad ska man säga, man får väl tänka positivt och säga så här, sedan jag drabbades av ångesten, tröttenheten och depressionen så har jag inte varit mycket hemma.
Utan tagit mig till både skola och jobb, men som sagt ibland måste man också kunna lyssna på sin kropp. Eftersom jag fick ta min medicin igår har jag varit helt däckad idag...
 
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar