lördag 10 september 2011

Lördag

I tre dagar har vi jobbat med rapport skrivande i skolan, tycker nog jag är rätt så klar, behöver dock kolla igenom den ordentligt, samt läsa igenom innan jag slutligen är redo för att skicka iväg den till lärana, när det väl är gjort går det ju inte att ångra sig. Skulle kunna göra mycket mer finesser på detta arbetet, men sparar det till nästa arbete som ska lämnas in innan jul.

Vaknade 7.00 o morse och sedan dess har vi som vanligt varit väldigt effektiva...
Jag gick ut på promenad med zingo som tyvärr inte blev så lång, då det plötsligt small till av något skott (tydligen någon som jagar rådjur) och sedan var det kört, då blev zingo så rädd att fortsätta var lönlöst.
Älsklingen dammsugade och torkade golven, och jag rengjorde toan och fixade frukost....

Härligt att börja tidigt för nu är ju hela lördagen kvar att hitta på vad man vill.
Ska sätta mig och kolla in lite anteckningar och papper inför provet vi har på torsdag...
Har jag ork och lust sedan, skulle garderoben behövas städats upp och sorteras, men blir det inte är det kvar till sedan.

Resan till mamma som skulle ske i helgen, blev ju inte av då jag åkte förbi med bilen på verkstaden och när jag lämnade den där och dom kollat upptäcktes det att vattenpumpen läckte, så vi fick inte köra bilen. Lite trist då man sett fram emot resan, men kanske var bäst då det är mycket i skolan nu. Vi bokar in den resan nästa helg i stället, vilket ska bli enormt kul..

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar