fredag 19 juli 2013

God morgon världen

Ja det blir långt mellan gångerna som det bloggar på denna sidan nu. Om det bloggar över huvud taget så är det min bebis blogg som då blir prioriterad.
Dessutom har ju rätt mycket hänt, jag har hunnit komma in i månad 6 i graviditeten. Älsklingens föräldrar har flyttat ifrån deras hus till lägenhet, vi håller på att tömma vår lägenhet som vi tyvärr dock har till i slutet av augusti, men eftersom vi har tillgång till svärföräldrarnas hus så flyttar vi in redan nu. I två veckor har vi packat och fraktat kartonger och prylar i morgon går lasset med möbler iväg. Härligt när man har så nära dit man ska flytta, endast några kvarter.
Idag kommer mamma och hennes lilla Selma på besök, vilket är kul, saknar dom enormt fast jag var och besökte dom i Lidköping förra helgen.

Även min mamma är på väg ner till oss, näst sista veckan i augusti flyttar hon ner då hon gått och blivit med hus hon med. Dessutom i samma veva kommer mammas äldsta syster ner och stannar i 3 veckor.

Jag är sjukskriven till och med 2 augusti för foglossning, fattar inte att jag kunde stå ut 1 månad på jobbet med smärta innan jag gjorde något åt saken. Nu klarar jag inte av att göra mycket innan jag får rejält ont, oftast vaknar jag till och med av smärta.

På söndag kväll tar vi bilen och åker ner mot kusten och underbara Skrea strand, där vi har tänkt stanna i 1 1/2 vecka och få lite andrum och semester. Vädret ser ut att bli toppen bra.

Ja det var lite vad som hänt i mitt liv under min frånvaro här.
Ska försöka återkomma med tätare uppdateringar för er som följer min blogg, men lovar inget.

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar