onsdag 1 augusti 2012

Fina festklänningar för alla tillfällen

Ska du på bröllop, fest, planerar för nästa års bal eller någon annan högtid kommer här lite tips på, av mig utvalda klänningar från JenJenHouse http://www.jenjenhouse.com/se/

















Nu har jag bara valt ut några godbitar, det finns nämligen över flera tusen olika klänningar samt accessoarer på denna sidan, det är nog bland den största som jag besökt på webben och dom har väldigt långa priser, det man får tänka på är att man får betala frakt till Sverige, räknas ut automatiskt då du ska beställa. En del bilder blev lite suddiga då jag förstorade upp dom, såg nämligen inte att det längre ner på den valda klänningens sida fanns större bilder. Klicka på länken under respektive klänning så ser du mer information, tex vad klänningen kostar.

(P.S, alla bilder är lånade från företagets hemsida)


Maria

3 kommentarer:

  1. Tack!! Finns många godbitar där ute att upptäcka för en nyfiken själ som mig själv =)

    SvaraRadera
  2. Roligt att ni hittade hit föresten, brukar alltid köpa eran fullmatade tidning när den kommer ut, härlig läsning! Så tack för en underbar tidning och site!

    SvaraRadera