lördag 26 mars 2011

Skönt när man kan lägga saker åt sidan

Det har varit rätt mycket i skolan nu, efter fredagens redovisning av grupparbetet som vi hållit på med i flera veckor så kan jag äntligen lägga det kapitlet på hyllan och fokusera på dom 3 inlämnings arbeten som ska in den 4 april, 7 april och 8 april.
Tanken var att jag skulle sätta mig med ett av arbetena idag, men efter en dålig natt med värk och sömn vaknade jag med en rejäl huvudvärk och värk i axlar/rygg och nacke. Så jag struntar i det i dag och planerar in det i morgon i stället.

I går var vi med Zingo till veterinären för att kolla öron, klor och ta bort tandsten, enormt stressande när han skulle sövas, för jag såg inte på bröstkorgen att han andades. Eftersom det skulle ta en timma så åkte vi till Svenljunga. Stannade till och köpte lite nya blommor till krukorna på balkongen, julgruppen jag satte såg enormt trist ut så orkar jag ska det planteras i dag.

Bjuder här nedan på en låt jag tycker är kanon bra!




Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar