söndag 27 mars 2011

God morgon, då var det söndag


Ja ni har väl inte glömt bort att vi går över till sommartid idag och att klockan ska ställas fram en timma. Fick sova nästan till 7.30 i morse, snäll hund man har.

Min natt har varit betydligt bättre än den jag hade igår och jag vaknade faktiskt helt utan huvudvärk, vilket var skönt då den jag fick igår satt i precis hela dagen.


På mammas uppmaning lade jag igår kväll handukar över våra små vår blommor på balkongen så nu hoppas jag dom har överlevt en natt med minusgrader, i skrivande stund har det gått ner och är bara -3,6


Planerna för dagen: Tvätta, kanske skriva ett arbete i skolan, men mest tänka på mig själv. Va ju igång mest hela tiden och fixade igår trots att jag inte kände mig pigg...

I morgon blir det skola igen och efter den ska jag och en tjej i klassen skriva in oss på gymmet på badhuset, så nu är det tänkt att jag ska komma igång med träningen. Tror det kommer bli tufft till en början med tanke hur jag mår i min kropp nu. Men när kroppen väl blir starkare så kommer också smärtan att minska.


Nu ska jag njuta av min kopp kaffe, vi höres senare!


Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar