fredag 15 juli 2011

God morgon världen



Japp då var det fredag och min LEDIGA DAG, känns enormt gott att bara få vara hemma och strosa runt, än om det givetvis blir lite måsten som ska hinnas med så ska jag försöka ladda batterierna  inför helgens jobb, går bra då man har med sig i sinnet att SEMESTER hägrar...
Givetvis ska jag pussa på min älskling också, har ju inte blivit så mycket tid för oss två hans första lediga semester vecka då jag jobbat så mycket.
Har just slängt i en tvätt och kaffet börjar sprida härliga lukter i köket så snart ska jag ta mig en efterlängtad kopp, ni vet dagens första den som alltid smakar BÄST.
Ska fixa dom sista skivorna med bröllopskorten jag tog så min klasskompis får dom i kväll, framkallade en del av dom med ett erbjudande jag fick av Fuji bara för att se om dom gör sig lika bra på kort som dom ser ut att vara i datorn, och jag är stolt ska ni veta.
Hade också tänkt börja packa inför Falkenberg resan och även börja plocka fram eller i alla fall välja ut vad som ska med på nästa resan den till Umeå, då vi bara kommer hem och landar och åker igen.
Mamma har det bra i Kroatien, enormt varmt och mycket att se, jag unnar verkligen min mamma den resa, än om jag gärna följt med i resväskan.

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar